Ulice: Ája a Mário nejdou dohromady. Někdejší zákeřná potvora by těžko byla s takovým trdlem

Ulice: Ája a Mário nejdou dohromady. Někdejší zákeřná potvora by těžko byla s takovým trdlem
Pamatujte, že každý komentář bývá zprávou o komentujícím.
Děkujeme za vaše komentáře.
Na jednu stranu diváky udivuje, proč scenáristé dělají nezodpovědného hlupáka z někoho, kdo už se polepšil. Na druhou stranu pak ale diváci litují, že postavy, které byly dříve zákeřné, jsou teď přecitlivělé chudinky. Řeč je o Máriovi a Áje, jejichž chování v nejnovějších epizodách budí rozpaky.

Když se polepšená postava začne zase chovat bláznivě

Jubilejní dvacátá sezóna chce podle kreativního producenta Maria Kubaše potěšit diváky a slibuje hravější a odlehčenější přístup, ale zatím se k nám dostávají samé negativní dějové linky, podobně jako v předchozí sezóně. Ani s návratem oblíbených postav z minulosti se nic nezměnilo k lepšímu.

Třeba zakletá svatba Áji a Mária – dlouho jsme věděli, že to s ní asi nedopadne dobře, avšak výsledek předčil naše nejdivočejší představy a nejhorší očekávání. Uznejte sami, napadlo by vás, že Mário nejen rozhází všechny peníze, ale ještě zbaběle uteče, aniž by své nevěstě něco vysvětloval? Pak jí jako třešničku na dortu pošle trapnou a směšnou písničku, na níž rapuje podivnou omluvu a loučí se. Bohužel přesně to si na nás scenáristé vymysleli. Mnozí diváci se teď zřejmě na danou zápletku tváří stejně, jako se Vendula s Martinou tvářily na Máriův bizarní rap.

Chudák pan Doubek ztrácí přízeň fanoušků už delší čas, protože neustále nosí kšiltovku a chová se jako puberťák neschopný dospět. Ve dvacáté sezóně tomu nasadil korunu a postaral se, aby ho začali nesnášet snad úplně všichni, včetně zraněné a ponížené Áji.

Tak tuhle situaci neumím pochopit. Mário byl ze začátku prdlouš, pak se mu narodila dcera a byl velice rozumný, zklidnil se. Teď zase dokáže udělat takový kraviny, úplně zblbnul. Hodně mi vadí, jak strašně lže. Neumí se k věci postavit jako chlap.

Ano, je zvláštní, jak dokážou scenáristé nějakou postavu polepšit, učinit zodpovědnou nebo poučenou ze svých chyb, ale pak se zase rozhodnou jinak a celý proces zničí tím, že z postavy zase udělají pitomce. Totéž platí pro Vandu, která se složitě vypořádala se závislostí na hazardu. Sekala latinu, tvrdě dřela a upřímně se snažila získat si Luďkovu důvěru zpět. Když to konečně dokázala, co se stalo? Scenáristé si asi řekli, že toho nemáme dost, a tak zápletku s gamblerstvím zopakovali.

Ze zákeřné mrchy zbyla jen hromádka neštěstí

Mnohé diváky udivuje, proč krásná, inteligentní a kdysi dávno vyloženě podlá Ája vůbec ještě stojí o primitiva Mária. Když v nemocnici bojovala o život a on se svědomitě staral o dcerku, dávalo smysl, že se do něj zamilovala, ale teď, při jeho současných kotrmelcích?

Božínku, když si vzpomenu, jak zákeřná mrcha byla Ája dříve, nevěděla, kterého by ulovila, dokonce hrála těhotenství atd. A teď se najednou zamiluje do takového Mária, který má IQ tykve, no tak to mi někdo vysvětlete, kde na to ti scénáristé přišli, by mě moc zajímalo. O Vandě ani nemluvím, co tam napáchali, už by měli začít trochu přemýšlet a necpat lidem do hlavy ty jejich nesmysly.

„Neznám inteligentní ženu, která by si dobrovolně vzala někoho, jako je Mário. Je s ním sranda, ale žít s takovým týpkem se nedá.“

Ája byla ze začátku příšerná mrcha, která šla přes mrtvoly. Až mě to místy štvalo. Ale nyní je to pouze a jen hromádka neštěstí. Nevím, co mě rozčiluje víc.

Zdroje článku: