Necenzurovaný a často hodně drsný pohled do českých domácností přinese nová série Výměny manželek
Reakce k článku
Podělte se o svou reakciNa podzim oslavil oblíbený pořad už 18 let od uvedení první epizody na televizních obrazovkách. Diváci už dostali naservírovaných desítky příběhů plných emocí, u kterých někdy zůstával rozum stát. Některé epizody byly opravdu dramatické, jiné až neuvěřitelně bizardní a občas to byla právě desetidenní výměna domácností, která přiměla jednoho z partnerů „otevřít oči“ reálnému stavu manželského soužití a udělat partnerskou výměnu definitivně.
Oči diváků často nezůstaly suché, pokud šlo o domácnosti, kde by snad ani děti neměly vyrůstat a okolí bylo k otřesným životním podmínkám dětí naprosto lhostejné. Pořad naopak dokázal vyvrátit mýty o nevhodnosti výchovy dětí v domácnostech, které tvořili dva muži nebo dvě ženy.
V premiérových dílech v novém roce se diváci mou těšit, že se setkají s Janou, autorkou kultovního citátu: „Mačkáš mi hada, debile!“, u jejíž sousedky televizní štáb letos natáčel. Divácky atraktivní bude jistě i díl, kdy jedna z účinkujících osob v pořadu v průběhu natáčení procházela tranzicí.
Výměna je pokaždé jiná, samozřejmě se opakují nějaké stereotypy, ale máme se stále na co těšit. Každé natáčení je nová výzva, i po tolika letech nás stále něco překvapuje, proto asi u tohoto projektu nelze vyhořet. Já mám ráda každý díl, ale vzpomínám na díly, kterými jsme překročili nějakou hranici,
uvedla režisérka a producentka Jana Rezková.
Z mnoha domácností, které jí utkvěly v paměti, si některé dodnes pamatuje velice dobře. Připomíná si první mezinárodní výměnu v Rumunsku a s rodinou z Bígru se dodnes stýká. Přátele našla i v první gay výměně.
Diváci si kromě extrémních výměn zase rádi připomínají VIP páry, které měly odvahu a otevřely své domácnosti, aby ukázaly, že prožívají úplně stejné starosti jako běžné domácnosti. Za oblíbenost pořadu hovoří čísla ze statistik. Patnáct premiérových dílů pořadu Výměna manželek sledovalo v roce 2023 23,41 % diváků věkové kategorie 15–54 let právě sedících u TV. V širší cílové skupině 4+ pořad vidělo 642 tis. diváků. Reality show boduje zejména u mladšího ženského publika. Přes 40 % publika tvoří ženy ve věku 15 až 34 let. Pro mnohé diváky je tato televizní trvalka i poučná. Ne vždy je naleštěná a luxusní domácnost zárukou spokojené rodinné atmosféry. Tu vytváří hlavně lidé a to, jak se k sobě vzájemně chovají a co jsou ochotní pro své partnery a děti udělat.
Jedna z nejpravdivějších reality show také ukázala, že každý není od přírody dobrým rodičem.
Nová série je v jarním vysílacím plánu.
Reakce k článku
Podělte se o svou reakci- Press. kit TV Nova,
- Autorský text