Hra na oliheň: Patříte k fanouškům, kteří strávili 2,1 miliardy hodin sledováním? Seriálový fenomén čeká pokračování
Reakce k článku
Podělte se o svou reakciNetflix již označil seriál Hra na oliheň za svou největší show všech dob, ale nyní víme, jak velký úspěch to byl. Předplatitelé Netflixu po celém světě společně sledovali Squid Game 2,1 miliardy hodin. A tím šokující statistiky nekončí. Už za prvních 28 dní, kdy byl seriál na platformě, si ho nenechalo ujít rekordní množství lidí. Po celém světě jeho sledováním strávili předplatitelé 1,65 miliard hodin. Šlo o vůbec nejatraktivnější snímek, který tato platforma vydala.
Pro srovnání
Hodně zajímavé je, že v době, kdy běžely premiérové díly korejského seriálu, diváci začali také objevovat oblíbenou historickou fikci Bridgerton, která za měsíc získala 625 milionů zhlédnutí. Hra na oliheň s 1,65 miliardami hodin zhlédnutí za prvních 28 dní byla sledovanější než cokoliv jiného, co Netflix vydal.
Seriál trhal rekordy
V říjnu, po premiéře 17. 9. 2021, pak Netflix uvedl, že „ohromujících“ 142 milionů účtů za první měsíc ochutnalo alespoň dvě minuty seriálu – to jsou dva ze tří předplatitelů Netflixu po celém světě. Žádný jiný titul Netflixu předtím nepřekonal ani hranici 100 milionů.
Druhá sezóna Squid Game má ohlášenou premiéru na Netflixu v roce 2024
Korejská show, která sledovala skupinu chudých civilistů bojujících o život ve smrtící soutěži, aby vyhrála dost peněz na splacení vlastních dluhů, se rychle stala popkulturní senzací a stala se prvním cizojazyčným seriálem a prvním korejským seriálem, který byl nominován na cenu Screen Actors Guild (SAG). Netflix dokonce na základě dramatu vytvořil soutěžní reality show.
Hlavní hrdina první řady Seong Gi-hun (Lee Jung-jae) se vrátí i ve druhé sezóně.
Reakce k článku
Podělte se o svou reakci- businessinsider.com,
- Autorský text,
- cnet.com,
- digitalspy.com